joi, 23 aprilie 2015

Scrisori alese din corespondenta lui Eminescu

AutorMihai Eminescu (1850 - 1889)
Anul aparitiei: variabil  de la o scrisoare la alta
DownloadEPUBMOBIPDF (131 pagini)
Online: doar ca PDF
Coperta: combină o poză și o scrisoare a lui Eminescu

Am ales acele scrisori care ar putea interesa pe cititorii care vor să cunoască mai bine viața și personalitatea lui Eminescu. În ele îl găsim pe poet la diverse vârste și etape de viață, de la studentul de 20 de ani care începea deja să-și facă un nume în literatură, până la omul sfârșit din anii întunecați ai bolii. Le-am grupat tematic - familie, dragoste, prieteni, literatură, serviciu, boală - dar am inclus și o cronologie în care am plasat scrisorile în contextul biografiei poetului.

Este cadoul meu pentru voi de Ziua Cartii !

Un comentariu: